1. ÎNFIINȚAREA CABINETULUI INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE
2. ADĂUGAREA DE MENȚIUNI LA CABINETUL INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE
3. PARAFA – ȘTAMPILA – FIRMA
4. REGISTRELE PROFESIONALE
5. LEGISLAȚIE, REGISTRE ȘI DOCUMENTE FISCALE
6. IMPOZITE ȘI TAXE
7. CONTABILITATEA ÎN PARTIDĂ SIMPLĂ
8. GDPR
9. EDITAREA DOCUMENTELOR REZULTATE DIN ACTIVITATEA PSIHOLOGULUI
10. ALTE DOCUMENTE NORMATIVE
11. MANAGEMENTUL CABINETULUI DE PSIHOLOGIE
12. MARKETINGUL SERVICIILOR DE PSIHOLOGIE
1. ÎNFIINȚAREA CABINETULUI INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE
1.1. Conținutul dosarului pentru înființarea formei de exercitare a profesiei de psiholog cu drept de liberă practică
1.2. Editarea documentelor din dosar
2. ADĂUGAREA DE MENȚIUNI LA CABINETUL INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE
2.1. Conținutul dosarului pentru adăugarea de mențiuni la forma de exercitare a profesiei de psiholog cu drept de liberă practică (schimbarea sediului/punctului de lucru, adăugarea unor specialități etc.)
2.2. Editarea documentelor din dosar
3. PARAFA – ȘTAMPILA – FIRMA
3.1. Normele privind realizarea parafei profesionale, ștampilei cabinetului individual de psihologie și firma acestuia
3.2. Modele de realizare grafică a parafei, ștampilei și firmei
4. REGISTRELE PROFESIONALE
4.1. Registrul de evidență a actelor profesionale
4.2. Registrul de evidență a corespondenței profesionale
4.3. Registrul de evidență a contractelor de prestări servicii psihologice
4.4. Modalitatea de completare a registrelor profesionale
4.5. Comanda și utilizarea timbrelor profesionale
5. LEGISLAȚIE, REGISTRE ȘI DOCUMENTE FISCALE
5.1. LEGEA nr. 227 din 8 septembrie 2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare
5.2. HG 1/2016 – Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal
5.3. Registrul-jurnal de încasări și plăți
5.4. Registrul inventar
5.5. Registrul de evidență fiscală
5.6. Modalitatea de completare a registrelor profesionale
5.7. Documente fiscale (facturi, chitanțe, bonuri etc.)
5.8. Modalitatea de completare a documentelor fiscale
5.9. Documente administrative (ordine de deplasare, foi de parcurs etc.)
5.10. Modalitatea de completare a documentelor administrative
6. IMPOZITE ȘI TAXE
6.1. Declarația unică
6.2. Modalitatea de completare a declarației unice
6.3. Impozitul pe venit
6.4. Contribuția de asigurări sociale (CAS)
6.5. Contribuția de asigurări sociale de sănătate (CASS)
6.6. Taxe locale
7. CONTABILITATEA ÎN PARTIDĂ SIMPLĂ
7.1. Norme privind contabilitatea în partidă simplă
7.2. Cheltuieli deductibile integral
7.3. Cheltuieli deductibile parțial
7.4. Cheltuieli nedeductibile
7.5. Interfață computerizată pentru conducerea autonomă a contabilității în partidă simplă
8. GDPR
8.1. Regulamentul privind protecția datelor cu caracter personal
8.2. Ghid GDPR pentru profesia de psiholog
8.3. Modele de formulare privind GDPR (informare și consimțire, contract de prestări servicii psihologice etc.)
9. EDITAREA DOCUMENTELOR REZULTATE DIN ACTIVITATEA PSIHOLOGULUI
9.1. Realizarea bazei proprii de date a clienților
9.2. Realizarea modelelor de formulare tipizate ale documentelor rezultate din activitatea profesională desfășurată în cabinetul individual de psihologie (contract, raport, aviz etc.)
9.3. Realizarea unei interfețe destinate legăturii dintre baza proprie de date a clienților și formularele tipizate, în scopul editării automate a documentelor rezultate din activitatea profesională desfășurată în cabinetul individual de psihologie
10. ALTE DOCUMENTE NORMATIVE
10.1. Este obligatorie, sau nu, deținerea casei de marcat fiscale?
10.2. Este obligatorie, sau nu, factura electronică RO e-Factura?
10.3. Este obligatorie, sau nu, înregistrarea cabinetului individual de psihologie în registrul cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical?
11. MANAGEMENTUL CABINETULUI DE PSIHOLOGIE
11.1. Principiile managementului:
11.2. Greșeli în afaceri
11.3. Comunicarea scrisă în activitatea cabinetului de psihologie
11.4. Organizarea activităților
12. MARKETINGUL SERVICIILOR DE PSIHOLOGIE
12.1. Fundamentele marketingului în servicii
12.2. Prima regulă a planificării de marketing
12.3. Ce ”vindeți”, de fapt?
12.4. Cu cine concurați în realitate?
12.5. Planificarea activității de marketing
12.6. Judecăți greșite în planificarea de marketing
12.7. Cum gândesc potențialii clienți
12.8. Stabilirea prețului
12.9. Comunicare și vânzări
12.10. Fidelizarea clienților